Hetedszer is Kiváló Üzleti Márka a Bábolna Takarmány

Hetedszer is Kiváló Üzleti Márka a Bábolna Takarmány

A MagyarBrands díjazási rendszer 2010 óta értékel magyar vonatkozású márkákat. A MagyarBrands Program küldetése, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a legeredményesebb magyar márkákra, a legismertebb szolgáltatásokra és termékekre. A Bábolna Takarmány 2016-ban érdemelte ki először ezt a rangos elismerést és az idei évben már hetedik alkalommal tudhatjuk magunkénak a díjat.
2022-ben mintegy 350 fogyasztói márka, 350 üzleti márka és 150 innovatív márka szerepelt sikerrel a kiválasztásban, és érdemelte ki a Kiváló Fogyasztói, a Kiváló Üzleti és a Kiváló Innovatív Márka címet a márkaépítésbe fektetett munka elismeréseként.

„A magyar márka érték”

„Görög görögdinnyét nem kérek, kizárólag magyar görögdinnyét szeretnék venni – először csak szórakoztatónak, később már iránymutatónak éreztem ezt a zöldségesnél nemrégiben hallott mondatot. Jól érzékelhető, hogy évről évre rohamosan nő az igény a hazai termékek, szolgáltatások iránt. Bizonyítottan igaz ez azon vállalatok kínálatára, amelyek most MagyarBrands díjazottak lettek a kiváló fogyasztói márka, a kiváló üzleti márka és az innovatív márka kategóriákban. Természetesen ezúttal is számos, egymástól eltérő út vezetett el a MagyarBrands sikerhez. Egy tapasztalatot azonban – ha különböző megfogalmazásban is – visszatérően és igen gyakran osztottak meg velem a legsikeresebbek: folyamatosan csak akkor lehet kiugró teljesítményt elérni, ha a vállalat minden munkatársa tudatosítja magában és őszintén vallja, „márkaígéretünk megvalósítása az én állandó, kötelező feladatom is, a beosztásomtól függetlenül” – Serényi János, a MagyarBrands Program elnöke. (Forrás: https://magyarbrands.hu/sajtohirek/sajtoszoba/megvannak-a-gyoztesek-magyarbrands-2022/)

Mi szükséges ahhoz, hogy egy magyar márka kiváló legyen?

A magyar fogyasztók elismerik, ha egy márka magyar. De mitől is lesz egy márka kiváló? A MagyarBrands program minden kategóriában más-más értéket vizsgál.
Első lépésként a cég pénzügyi adatait elemzi, hogy gazdaságilag mennyire stabil a vállalkozás. A Kiváló Üzleti Márkák esetében ez azt jelenti, hogy a Bisnode rating 90% feletti.
Következő vizsgálati szempont a márka reputációja, piaci megítélése, azaz mennyire ismert és elismert az adott márka.
A „Kiváló Üzleti Márka” kiválasztásánál továbbá figyelembe veszik a márkaépítést, valamint a márka identitását, tradícióját és megbízhatóságát is.

A Magyar Brands díj segítség a fogyasztók és az üzleti partnerek számára, hiszen ezt az elismerést csak a sikeres, megbízható és eredményes márkák nyerhetik el.

Lábszky Edina
Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft.

Hasonló bejegyzések