Elismerések a Bábolna Takarmánynak

Elismerések a Bábolna Takarmánynak

A MagyarBrands program 15 éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt másfél évtized alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.

A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amelyet Magyarországon alapítottak vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.
A díj célja, hogy elismerje és a magyar fogyasztók számára kiemelje azokat a márkákat, amelyek megbízhatóságuk, értékeik és hírnevük alapján kitűnnek a magyar piacon.

Bábolna Takarmány Magyar Brands 2024A MagyarBrands program három fő kategóriában ítéli oda a díjakat:

  1. Kiváló Üzleti Márkák: Olyan vállalatok, amelyek sikeresen működnek, erős piaci jelenléttel bírnak és folyamatosan magas színvonalú termékeket vagy szolgáltatásokat nyújtanak.
  2. Kiváló Fogyasztói Márkák: Olyan márkák, amelyeket a fogyasztók ismernek, illetve elismernek a minőségük és megbízhatóságuk miatt.
  3. Innovatív Márkák: Azokat a vállalatokat díjazzák, amelyek kiemelkedő innovációt hajtottak végre, újításokkal jelennek meg a piacon és ezzel hozzáadott értéket nyújtanak.

A díjazott márkákat szakmai zsűri és fogyasztói kutatások alapján választják ki. A zsűri különböző szempontok, például a brand reputációja, identitása, valamint pénzügyi teljesítménye alapján értékeli a jelölteket. A díj hozzájárul ahhoz, hogy a nyertes márkák erősítsék piaci pozíciójukat és növeljék fogyasztói bizalmukat.

Bábolna Takarmány SuperbrandsA Superbrands díj egy nemzetközi elismerés, amelyet a világ több mint 90 országában, így Magyarországon is kiosztanak. Az idén tizenhét éves program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
A díj odaítélésének alapja a márkák hírneve, teljesítménye és fogyasztói bizalma, és a Superbrands logó használata egyfajta garancia a minőségre.

A Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő, mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – az olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

A Superbrands program két fő kategóriában ad elismerést:

  1. Business Superbrands: Ezt a díjat olyan vállalati márkák kapják, amelyek az üzleti szektorban nyújtanak kimagasló teljesítményt és szakmai közösségekben, illetve üzleti körökben is elismertek.
  2. Consumer Superbrands: A fogyasztói márkák kategóriájában olyan márkák részesülnek elismerésben, amelyek széleskörű ismertséggel bírnak és a fogyasztók körében népszerűek.

A díjazott márkákat egy független, szakértőkből és kommunikációs szakemberekből álló testület választja ki. A kiválasztás folyamatában fontos szempont többek között a márka ismertsége, megbízhatósága, valamint a hosszú távú piaci jelenléte és stabilitása.
Ez az elismerés a fogyasztók számára egyfajta útmutatóként is szolgálhat a minőségi márkák kiválasztásakor.

A Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. az idei évben kilencedszer MagyarBrands és negyedjére Superbrands díjas.

Köszönjük munkatársaink elkötelezett és kitartó munkáját, mellyel hozzájárultak vállalatunk elismeréséhez!

 

Lábszky Edina
Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft.

Hasonló bejegyzések