Újra Business Superbrands elismerést kapott a Bábolna Takarmány

Újra Business Superbrands elismerést kapott a Bábolna Takarmány

A márkaépítés a vállalatok egyik, talán legfontosabb tevékenysége, hiszen ez segít megkülönböztetni őket a versenytársaiktól, ezáltal piaci előnyhöz juttatva a céget.
A Superbrands védjegy egy elismerés, amely a minőséget szimbolizálja, ezzel támogatva a vállalatokat, hogy kitűnjenek versenytársaik közül.

A Brand Council független szervezet Nagy-Britanniában jött létre 1995-ben és ma már több, mint 90 országban van jelen világszerte. Azokat a márkákat értékeli, melyek kiemelkedően sikeresek.
Magyarországon 2004-ben indult el a Superbrands program, melynek sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 2022-ben az üzleti márkák tizenötödik alkalommal részesültek díjazásban.

A kiválasztás folyamata minden országban azonos elveket követ,  „Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.”

A Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. a második Business Superbrands díját kapta, amely egyet jelent a megbízhatósággal és a minőséggel.

Köszönjük munkatársaink lelkiismeretes odaadó munkáját!

 

Lábszky Edina
Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft.

Hasonló bejegyzések